Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с прозорец на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с прозорец на 155

    Здр Колеги.
    Предварително се извинявам ако не съм оцелил точно каде да публикувам темата.
    Проблема ми е следния:
    Предното дясно ел. стъкло отказа да се вдига /сваля се без проблем/
    Изваждам копчето, размърдвам буксата 2-3мин и после тръгна с леко прекъсване.
    имал ли е някой подобен проблем или съвет за отстраняване на проблема ?
    Last edited by Lunov; d.m.y г., 19:46.
    Alfa Romeo 159 JTDm
    Alfa Romeo 155 TS

  • #2
    Здрасти колега кажи каква е колата и прозареца автоматичен ли е или е само електрически.
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • #3
      Ако е 155-ца , има една кутийка под пластмасата в ляво от волана (където е врътката за реглаж на фаровете) , пластмасовият капак се държи на 2 винта отстрани откъм вратата и на два чопа откъм седялката. Махаш капака и има черна кутийка, тънка с щампа фият ланча на нея. Кутийката се пада "залепяна" горе като погледнеш откъм седялката. та тази кутийка е модулът за Ел. прозореца на шоферската врата и в нея има две релета (водят се голи релета) които управляват прозореца понеже само той е автомат. та провери си тези релета,че обикновенно те правят проблем,след като казваш че си чистил буксата и копчето и не сее оправило.
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        Ако е 155-ца , има една кутийка под пластмасата в ляво от волана (където е врътката за реглаж на фаровете) , пластмасовият капак се държи на 2 винта отстрани откъм вратата и на два чопа откъм седялката. Махаш капака и има черна кутийка, тънка с щампа фият ланча на нея. Кутийката се пада "залепяна" горе като погледнеш откъм седялката. та тази кутийка е модулът за Ел. прозореца на шоферската врата и в нея има две релета (водят се голи релета) които управляват прозореца понеже само той е автомат. та провери си тези релета,че обикновенно те правят проблем,след като казваш че си чистил буксата и копчето и не сее оправило.
        Абе тои маи питащия е написъл ,че след като си поиграе с буксата на копчето след това е заработило за малко стъклото... Предлагам първо с мостче да даде на късо пиновете за да се елиминира самото копче!
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Съгласен съм с това ти предложение,ма му написах всичко това понеже не го разбрах точно дали след разбутването (размърдване) на буксата се е оправило,че малко сложно ми се видя обяснението
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Съгласен съм с това ти предложение,ма му написах всичко това понеже не го разбрах точно дали след разбутването (размърдване) на буксата се е оправило,че малко сложно ми се видя обяснението
            Само искам да се поправя,че е десен прозорец.
            А щом е трудно обяснено мога да го напиша по лесно .
            След като "разбутам" буксата , с прекъсване трудно но тръгва/ но по-скоро проблема е при вдигане на прозореца/.
            Alfa Romeo 159 JTDm
            Alfa Romeo 155 TS

            Comment


            • #7
              Ами колега взрианта ти е да вземеш хубав контактен спрей (да нее WD40) и да напръскаш хубаво и после да я включиш и изключиш някоко пъти , след това ако инмаш желание потърси кдъе е хваната към купето масата (минуса) който е за този прозорец и я зачисти и нея. Кат следващо действие ти препоръчвам да свалиш кората и да направиш същото с буксата на самото елекро,моторче и да си гресираш пружината във водача на прозореца.
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                Ами колега взрианта ти е да вземеш хубав контактен спрей (да нее WD40) и да напръскаш хубаво и после да я включиш и изключиш някоко пъти , след това ако инмаш желание потърси кдъе е хваната към купето масата (минуса) който е за този прозорец и я зачисти и нея. Кат следващо действие ти препоръчвам да свалиш кората и да направиш същото с буксата на самото елекро,моторче и да си гресираш пружината във водача на прозореца.
                И с WD40 става перфектно. И да напръска едното хубаво вътре самото копче
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #9
                  Аз имам подобен проблем с ел. стъклата-най-вече с дясното. По едно време отказа да мърда. За проба размених копчетата, тръгна. Според мен проблемът е изцяло в копчетата-аз отворих вандалски копчето,зачистих медните пластинки вътре и тръгна. Може и да има някъде другаде по веригата проблем, не знам, като меря обаче волтаж на буксата на ел. моторчето ми дава над 12 волта, което ме кара да си мисля, че все пак стига ток. Ако има някакво съпротивление по веригата, сигурно няма да има 12 волта, а по-малко.

                  P.S. Миналата година разглабяхме на един приятел Golf 4-ката заради скчупени държачи на стъклото. Няма такава гадория, колата е с две жила, които обаче са намотани на една и съща макара на моторчето, самото пък е забито директно на механизма и няма как да извадиш само моторчето, без да разбуташ макарата...ужас и кошмар-омазахме я яко тогава. В сравнение с това 155-цата е бетон-един държач, движещ се по релса и всичко почти е метално, няма мърдане. Е, да, бавни са ни стъклата, но проблемът е в тоците...

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=Dimicha;Е, да, бавни са ни стъклата, но проблее.мът е в тоците...[/QUOTE]
                    В тоя ред на мисли нормално ли е пасажерското (дясното)стъкло да се вдига значително по-бавно от шофьорското ми стъкло и ако не е то къде е проблема?
                    sigpicАлфа 155 1.8 16V 96г.
                    Ако всичко ви е наред. Ако жена ви е прекрасна. Ако и любовницата ви е прекрасна. Ако заплатата ви не само стига, а и остава. Ако шефът ви е хубав човек. Ако нямате никакви проблеми със здравето. Кажете "не" на наркотиците!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от qkimov Покажи съобщение
                      В тоя ред на мисли нормално ли е пасажерското (дясното)стъкло да се вдига значително по-бавно от шофьорското ми стъкло и ако не е то къде е проблема?
                      : Спам:
                      Alfa Romeo 159 JTDm
                      Alfa Romeo 155 TS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от qkimov Покажи съобщение
                        В тоя ред на мисли нормално ли е пасажерското (дясното)стъкло да се вдига значително по-бавно от шофьорското ми стъкло и ако не е то къде е проблема?
                        И при мен е така-дясното се вдига значително по-бавно. Не знам какъв е проблемът, според мен е електрически, моторчетата са еднакви, стъклата са еднакви, няма друга логика

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                          И при мен е така-дясното се вдига значително по-бавно. Не знам какъв е проблемът, според мен е електрически, моторчетата са еднакви, стъклата са еднакви, няма друга логика
                          То при всички коли е така понеже шоферския прозорец е по износен и водачите са по хлабави и е по бърз от другия
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • #14
                            значи, ще пробвам копчето със спрейче и ще констатирам резултат
                            Alfa Romeo 159 JTDm
                            Alfa Romeo 155 TS

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Lunov Покажи съобщение
                              значи, ще пробвам копчето със спрейче и ще констатирам резултат
                              По-нагоре ти писаха за WD40... Избягваи го за електрически вериги това!!
                              Купи си контактен спрей!!!
                              (А най-добре ако може да се почисти механически)
                              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 16:35.
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment

                              Working...
                              X